linneawinroth

Alla inlägg under augusti 2015

Av linnea winroth - 13 augusti 2015 22:01

I dag har det varit Tura som stått på schemat. Vi åt frukast vid 9:00 och sen vid 11 åkte vi över till Helsingör. Där gick vi lite och kollade på folk och i affärena längst gågatan.

   

När vi sen blev hungriga så stanande vi och åt en lättare lunch. Jag och pappa åt Pölse och mamma och viktor åt nugges och pommes.

 

När vi sen kännde oss klara tog vi båten tillbaka till Helsingborg. Här tog vi en kaffe innan jag och mamma köpte en blasburk till alla slevar och vispar som vi har där hemma. Sen mötte vi killarna på hotellet. Där vi vilade och gjorde i ordning oss för att gå till Pinchose för att äta kvällsmat.

   

       

Våran app krånglade så vi fick aldrig reda på att våran mat var klar. Så när dom tillsist fick servera oss maten så var den kall. Så dom fick göra ny mat. Så vi fick 4 rätter gratis. och sen hade mamma 2 gartis rätter så vi åt 24 rätter samlanlagt men betalde bara för 18 rätter. 


jag tog bland annat ribs, vitlöks marinerad svamp, hamburgare och chilligyrta på högrev och cream brule med en hemlig drink.

 

   


Av linnea winroth - 12 augusti 2015 21:30

I dag har vi tagit med killaran på en hemlig resa. Vi hamnade i Helsingborg och här ska vi vara till Fredag. 

Vi har hunnit att äta på ett mysigt fik och sen har killarna köpt lite innan dom gick hem till Hotellet igen. 

  

 

Då passade jag coh mamma på att gå in i en kyrka och tända ljus för mamma och pappas pappor. Och sen gick vi ner till hamnen och satte oss där för att kolla på lite båtar. 

     

På kvällen gick vi och köpte mat i en liten korva hålk som hette "Olympia grillen" Sen satte vi oss i parken och kollade på folk.

   

 

Av linnea winroth - 11 augusti 2015 11:10

I går var det avslutning på Lotta På Liseberg. Det var lite vemodigt att gå hem i går och veta att det dröjer 45 Veckor till nästa gång man sitter där framför Allsångs scenen.

Men här kommer åtminstonde alla bilder och filmer från sista natten med gänget.

                                                                                                               

                                                     

                           


 
 

                                         

 

           

                                           

                   

       

          


 

                                                                                            Allmänt · Eric Saade · Molly Sanden

Av linnea winroth - 10 augusti 2015 08:45

Här kommer alla bilder och filmer från "Karlsson På Taket."              

           

 

       

                                            

                                 

       

 

                                             

                       

                                                                                       

                                 

En toppen kväll med sol och värme. Dom björd på mycket skratt och alla är så bra, precis som vandligt.


Nu bär det av mot Göteborg för en dag med Lotta På Liseberg. Årets sista faktiskt och det är lite sorligt.

Men i kväll kommer:

Lill Lindfors

Jens Hult

Erick Saade

Molly Sanden 

Thomas Von Bröns


   

Av linnea winroth - 9 augusti 2015 22:00

I dag fyller jag 21 år. Det firades med kyrka, kräftor och teater. 


Zara och familjen sjöng för mig redan kl 8:00. Jag stod visseligen redan och plattade håret då men det var lysigt ändå.

Jag fick blommor och paket från familjen.

   

Sen vid 9:00 åkte jag coh Zara till kyrkan och var där till 11:30 och på vägen hem så åkte vi innom Zara och blev då gratatde av Margita och Mats. 

Av dom fick jag lila skurhink som var målad med svarta prickar, mitt namn och mitt reggnummer till bilen. Jag som aldrig kan mitt regnummer. I hinken fanns det bilvårds grejer och en vattenflaska och godis bilar.

 

När vi sen kom hem till mig så blev det kräftor och besök av mormor och Leif. 

Mysigt med kräftor och på kvällen kom det jag hade länktat efter. 

 

TEATERN!!!!!

Det är som en tradition att jag och Viktor alltid är på Teater på min födelsedag. 

     

Fler bilder och sånt kommer i morgon.

 

Av linnea winroth - 8 augusti 2015 17:10

Nu kommer allt från i går.

Det är en blandad kompott med låtar prat och autograf skrivning

               

   


  

       


 

     


 

     

   


 

     


 

   


 

     


 
 

   


 
 
 
 
 


 

       

 


 

   


 

     

     


 

   

Av linnea winroth - 7 augusti 2015 16:00

I kväll blir det Måns på Stålboms. 

taggat till tusen och jag ska dit med goa Zara. Vi kommer få en toppen kväll och vädret ska vara bra hela dagen. 

Bilder och filmer kommer nog.

 

Av linnea winroth - 6 augusti 2015 23:15

Nu har jag gått av sommarens sista pass. Nu börjar jag nertrappningen från 5dagar i veckan till 1-2 dagar i veckan. Jag ska in och jobba 7-14 på Lördag men det har jag ju valt själv. 

Nu ska jag bara njuta av denna veckan som är proppfull med saker jag ska göra.


Fredag: Måns Zelmerlöw på Stålboms

Lördag: Jobb

Söndag: Födelsedag, kyrka och Teater

Måndag: Lotta på Liseberg

Tisdag:

Onsdag: Hemlig resa

Torsdag: Hemlig resa

Fredag: Hemlig resa

Lördag: Jobb 

Söndag: Rix Fm Festival

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards