linneawinroth

Alla inlägg den 5 september 2015

Av linnea winroth - 5 september 2015 21:45

Medan Viktor var iväg och dömde en match och pappa var och simmade så myste jag och mamma i soffan. Efter maten kom Jörgen för Viktor skulle visst klippa han. Det blev super snyggt. Sen drog mamma och Viktor iväg för att kolla på när kusinen spelade. Men då han inte var med så åkte dom till McDonald's i stället och köpte glass. Sen nu i kväll så beställde jag och föräldrana mat då Viktor redan hade ätit. 


Sen blev det fotboll och Thaimat. Jag tröttnade ganska fort på fotbollen och gick och satte mig på mitt rum.

Så nu sitte rjag här och skriver lite innan jag ska sova.


I morgon blir det Kyrkan och kanske till att träffa Sara lite.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards