linneawinroth

Alla inlägg den 12 februari 2016

Av linnea winroth - 12 februari 2016 22:34

Tiden går fort här och denna arbetsveckan är slut nu. Jag ska visseligen till jobbet i morgon med men enbart för att sköta kassan om det skulle behövas. Annars är jag ledig och det är en kortare dag i morgon. 

Dangen har varit bra, jag fick träffa hantverkaran i dag en snabbis innan jag drog till jobbet. Efter jobbet åt jag och Emma på Holy Monky som ligger på T-Centralen och är en wok restaurang. Gott som vanligt och jag bara avgudar deras Pad Thai. När jag sen åkte hem till mig så hann jag med att prata med mamma, pappa och bodil för att jag sedan när jag kom hem fortsatte prata med bodil, pappa och sist mamma. Det går liksom runt här. 


Nu ska jag avrunda från mig här i köket. För övrigt det ända stället i hela lägenheten förutom i badrummet där ljuset inte kommer i från en sketen liten fönsterlampa som står på golvet. Varför valde jag inte toan då? jo för jag behövde två utag till datorn och mobilen. Därför gick även toaletten bort även om mattan där är mcyket gosigare än att sitta på golvet eller stå vid diskbänken. Det slutade i alla fall med att jag tog ut en stol och satte mig i köket vid diskbänken. Men nu ska jag som sagt avsluta och gå och sova. Är såååå trött nu. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards