linneawinroth

Alla inlägg den 2 februari 2017

Av linnea winroth - 2 februari 2017 20:23

I dag hände det som inte fick hända. Min fina dator bestämde sig i dag för att ta självmord. Jag satt och kollade lite nyheter och lyssnade på musik. Sen mitt i en låt så la datorn av. trodde att den egentligen bara blev sur på mitt låtval och valde att sura en stund. Så jag lät den suta en timme och när jag sen försökte få igång den igen så var skärmen fruktansvärt randig. 

 

Eftersom jag hade fått en bild så trodde jag att den kanske skulle börja fungera efter ett tag. Men när jag kom hem några timmar semnare så ville den inte äns ge ifrån sig något ljud så jag fick inse att den verkligen var död. Så jag fick åka tillbaka till stan och köpa mig en ny. Och nu 2 timmar senare har jag lyckats få igång den nya datorn. Det är en uppdatering på min MacBook Pro. Dom stora skildnaderna är att högtalarna sitter på sidorna samt att tanjenterna är plattare och på grund av dt är datorn mycket kännsligare och även lite snabbare på att skriva. Sen är denna datorn även svart.

 

Så den är lite kännsligare med tanjenterna men så mycket lättare att skriva med. Och den är så clean att den inte har några utgångportar förutom laddaren. 

Jag är helnöjd och skriver som en tok med den nu. 


Förutom mitt datorhaveri så har jag och Knut-Olle haft ett litet möte om helgen som kommer.

Jag såg föresten nu i kväll att vi fått bra respons på vårat klipp. Vill ni andra också se det så lägger jag länk till det här.


Nu ska jag fortsätta med att fingra på tanjentbordet.

Men innan jag avslutar måste jag Gratta Christopher och Erica som i kväll blev föräldrar till en liten kille. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards