linneawinroth

Alla inlägg den 9 februari 2017

Av linnea winroth - 9 februari 2017 21:40

I dag sov jag till typ 7. Vilket resulterade i att jag är as trött nu. Men i dag har jag hunnit med ett snabbt ärende på Telia, en fika paus på Starbucks där jag träffade en lite smått oroad person som hade åsikter om helgens tävling i mello. Ganska rolig reaktion åtminstone när man kom in. Men efter några timmar där med lite mail svar och uppdatering av kallender så åkte jag till Söder för att gå på en jobbintervju. Kul att man insåg att pendeltåg och fjärrtåg mellan Södertälje och Stockholm hade blivit stoppade med årder från polisen. Det var visst ett bombhot. Samma som varit i Göteborg under större delen av dagen.

Men jag tog min till min intervju i tid. Nu i efterhand känns det bra. Jag är förbannat trött och ska sova. Kan man hoppas på att det blir betydligt ljusare i morgon och alla snön är borta när jag kommer hem igen på Söndag.
I morgon blir det ännu en jobbintervju och sen möte på Wenderfalck. Peppar inför det.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards