linneawinroth

Alla inlägg den 1 december 2017

Av linnea winroth - 1 december 2017 19:50

Nu har jag jobbat klart för veckan. Och som jag har flyttats runt på jobbet. Jag har inte varit på samma plats någon gång denna veckan. Jag har flyttats runt som ett brev men det är kul och lärorikt. Men det roligaste var nog ändå i dag. Jag har jobbat på Saco Studentmässa. Precis vid min arbetslplats så stod Brandkåren. Vikter resulterade i ett lite fystest i kostym och klackar. Haha dom fick ett gått skratt åt minstonde. Jag var ganska nöjd med resutatet trost mina skor. 


När det sen var ca 30 min kvar på mässan så ballade brandkåren ut lite och börja tävla i att stå på händerna. 

 

Men nu är det helg och då kan jag äntligen ta tag i lägenheten som har blivit åsidosatt i veckan. 

Så i morgon städning och sen säkert skridskor. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards