linneawinroth

Alla inlägg den 7 maj 2017

Av linnea winroth - 7 maj 2017 23:30

I dag har jag mestadels varit ute i solen när den visade sig. Annars har jag städat rummet och kollat lite film. Jag och mamma har börjat med "Johan Falk" marathon. Jag är på film nr 7 av 17 så ajg har en bit kvar. 

Förutom film har jag även suttit och sorterat papper och annat viktigt. 

Med andra ord har jag inte gjort speciellt mycket i dag. Men nu är det slut på vilan. I morgon blir det ett nattpass hos Emma. Sen blir det full rulle igen. Vilket jag älskar och att vädret verkar vara på min sida är ju bara ett +. Jag kännde det lite i går när folk kom in i affären för att köpa grillkol och kött. Det känns som vi har fått ett smakprov på den kommade sommaren osm närmar sig med stora steg. 

Jag kan knappt vänta på att få spendera sena nätter med vänner i någon park eller vid vattnet. 


Men jag har ca 2 månader kvar innan det blir semester så fram tills dess blir det sena kvällar med vänner och sen njuta av mitt jobb där vi får sprida glädje till andra som kanske är lediga. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards