linneawinroth

Alla inlägg den 13 maj 2018

Av linnea winroth - 13 maj 2018 14:46

Det är sällan man känner sig så poppulär som när man fyller år. Alla gratta mig och i dag när jag vaknade så var mobilen bombaderad av notiser om att jag blivit nämnd i saker. När jag slitigen gick in och kollade vad det var för saker som folk taggade mig i så blir jag påmind av att jag visst har Namnsdag i dag. Så folk skriver och ringer mig för att gratta mig på namsdagen. Det är ju nästan lika roligt som att fylla år. Även om jag inte har speciellt bra koll på detta så verkar ju alla andra ha koll på det. Jag fick till och med en lunch av mamma bara för att jag har namsdag. Men det absolut roigaste med denna dagen är att min älskade farmor upptäckte det och ringde mig. Alltså det är så gulligt för hon ringer typ bara min födelsedag. Men altid kul att höra hennes röst, även om ni kanske inte tycker det är någon stor grej så är detta riktigt stort att farmor ringer. Det betyder dock att jag måste bli bättre på att ringa henne med. Hm... när kan hon ha namsdag då? och när fyller hon år egentligen? Vänta jag ringde ju henne på hennes födelsedag för bara några veckor sedan. Bra då hänger jag med lite åtminstonde. Men jag borde ringa henne oftare. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards