linneawinroth

Direktlänk till inlägg 6 februari 2019

Årsdag!!!!

Av linnea winroth - 6 februari 2019 20:45

I dag är det Samernas Nationaldag. Grattis till dom! För övrigt så är det min årsdag för Adoption. Det är exakt 22 år sen jag blev adopterad till världens bästa famij. Med världens bästa föräldrar. Jag vet att alla barn säger att deras föräldrar är världens bästa men jag kan till 100% säga att mina föräldrar ÄR dom bästa. Och finns det något i världen som kan vara bättre än just mina föräldrar så är det att få dela dom med Viktor. Men för 22 år sen var det bara vi tre. Och vi var tre fram till Juni 2001. Men mer om det i Juni när Viktor har sin årsdag.


I dag är det min dag och det har jag uppmärksammat med att göra nästan exkat som vandligt. Jag har jobbat och i dag gick det helt okej. Jag gör mitt bästa och försöker göra framsteg varje dag. Sen eftersom jag slutade vid 14:45 så ville jag försöka att åka skridskor och till min förvånad avr det inga problem att sätta på sig dom eller stå på dom men fy f*n va ont det gjorde i foten. Men jag åkte i ca 30 min innan jag tyckte att det var nog för i dag. På vägen hem insåg jag att jag hade glömt min anteckningsbok på jobbet och eftersom jag är ledig två dagar nu så var jag bara tvungen att åka tillbaka till jobbet och hämta den. 


Nu när jag är hemma så har jag pratat med pappa ett bra tag och vi bestämde att han kommer följa med mig tillbaka till stockholm nästa helg. Så först åker jag ner på torsdag nästa vecka och är där över helgen. Äta julbord och mysa med familjen och sen så tar pappa bilen och så åker vi upp på söndagen. sen får vi se hur länge han stannar men hoppas åtminstonde några dagar. Jag ska visseligen jobba men vill ändå ha lite sällskap. 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea winroth - 6 juni 2020 15:45

I dag har jag tagit tag i att rensa ochs täda i mitt källarförråd. Jag måstr få lite plats till allt material till köket som kommer nästa vecka.     Så under 2 timamr så tog jag upp större delen av källargången. Har packat in sakerna som ska in...

Av linnea winroth - 3 juni 2020 20:00

I dag har jag gjort mitt sista besök på Ikea för att göra dom sista ändringarna och sen äntligen gör beställningen.    Det kommer bli ett grönt kompakt kök med ugn/micro, större diskho och en diskmaskin.    Såhär ska det se ut när allt är k...

Av linnea winroth - 23 maj 2020 21:15

I dag har jag kommit till ett avslut när det gäller att kolla på bilar. Ett x antal hundra bilar senare, och några besök i bilhalalr så har jag äntligen hittat en bil som jag vill ha. Det blev en vit Seat Leon från Aug 2019.    Nu på kvällen har...

Av linnea winroth - 27 april 2020 17:19


Hej  Allt bra med er? Vad gör ni på dagaran i dessa tider?  Sjäv jobbar jag på som vandligt. Eller nej inte som vandligt, jag har fördelen att får jobba hemifrån. Sen den 1 April jobbar jag nu hemma med hela setauppen med skärm, sladdar och likan...

Av linnea winroth - 29 februari 2020 10:52

Ja då är vi i storstaden igen. Denna gången bor vi på Icon saigon - luxery Design Hotel. Vi har en ganska mysigt rum. Första dagen var ganska lugn då vi låg vid poolen innan vi var ute och åt. I torsdags så åt vi den första frukosten och gasl...

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards