linneawinroth

Alla inlägg den 12 februari 2020

Av linnea winroth - 12 februari 2020 17:45

Japp i dag har varit våran första heldag och då har vi först ätit en fantastisk frukost. Frukost buffen är toppen.

 

 

Jag fick min nudesoppa med lök. Det var så gott och efterlänktat att jag tog 2 skålar.

Sen gick vi och köpte mer vatten innan vi nspenderade 5 timmar uppe vid poolen. Vi hade poolen för oss själva 90% av tiden vilket var skönt och vi varvade med att bo i vattnet elelr sova i solstolarna.

         

Sen på kvällen gick vi och åt lite mat på någon pizza/ stekhouse vilekt vat super gott. Ida åt en kyckling salald och jag åt bbq marinerade rökor och majs.

   

Sen efter maten gick vi en sväng på Ben Than marknade. Vi kollade på några flippflopp och väskor. Det slutade med att vi inte köpte något av det men däremot köppte vi lite cashewnötter och sen gick vi och fixade naglarna. 

 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards