linneawinroth

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av linnea winroth - 2 oktober 2011 16:30

Ja då börjar dom 4 dagarna av ledighet att leda mot sitt slut.

I torsdag åkte jag och Zara in till stan 20.20 för att hyra film och sendan sprang vi till bussen som gick vid 20.55 När vi var hemma såg vi på ”Hur många Lingon finns det i världen.”

På fredagen åkte jag och Viktor till Halmstad. VI hade riktigt mysigt under dagen. Vi kollade på skor, kläder och vi kollade även in några grejor på Butterik's. På kvällen såg jag och Zara klart filmerna som vi lånade.

På lördagen köpte vi en cykel till Viktor i Halmstad. Jag kollade även på ett par as snygga skor. Men jag köpte inte dom vilket jag ångrar i dag. På kvällen var våra päron på bio med deras vänner. Då var Daniel hos oss. Vi hade riktigt rolig när päronen kom hem runt tolv såg vi på ”baksmällan” och familjen Ericsson åkte hem runt 2.20

I dag har det också hänt grejor. Jag är ledsen men jag säger inget mer om det nu. I kväll ska farmor äta hos oss så jag och mamma ska åka och handla lite till i kväll.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards