linneawinroth

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av linnea winroth - 8 oktober 2011 17:46

Vad ser man när man öppnar tidningen?

Jo HN har skrivit om ”branden” på gymnasiet som var i går. En väldigt snygg bild    Då hade jag inte fel i går när jag antog att våran lärare (som även är lärare för teater eleverna) hade något med brandövningen.


Just nu har jag precis sminkat Viktor som en tjej och hanns kompis som en gammal gubbe. Dom skulle ut och skrämma folk så vi får se hur det går.


I morgon ska man till kyrkan. Jag ska läsa lite under gudstjänsten så ni är välkomna om ni vill. Vi får se om alla konfirmander kommer i morgon. Vi ska dela ut biblar till barn som i år fyller 5 år. Jag kanske ska göra något då med men det får vi se i morgon när jag kommer.


Nu ska jag fortsätta att måla på min tavla. Borde egentligen gå ut och göra något men vad ska man göra? Ni får hemskt gärna komma med förslag för jag vet ingenting.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards