linneawinroth

Alla inlägg under februari 2012

Av linnea winroth - 5 februari 2012 11:30

Ja i går börjar Melodifestivalen, Vilka gick vidare? Jag hoppades på Shan Banan och Loren. Shan Banan kom vidare till 2:dra chansen och Loren gick vidare till Globen. Under dagen var jag och mamma även varit på Gekås. Vi köpte lite kläder till resan. Vi köpte även 2st cyklop och solfaktor. På kvällen kom Familjen Ericsson på besök, då beställde vi mat och sedan spelade vi UNO. Jag kom 3:a när vi spelade. Runt 00.15 tror jag att jag somnade efter att tjejerna satt och spelade Wordfeu mot varandra. När dom skulle hem så kom Daniel och väckte mig. Och ett tips, jag är as sur när jag blir väckt så passa er. Som tur är så brukar Daniel få mig glad ändå.

Av linnea winroth - 3 februari 2012 19:17

I natt har jag sovit riktigt dåligt. Så i dag är jag riktigt trött. Skolan ar riktigt mysig för jag var först på en föreläsning om psykologi. Sedan hade vi KuHi, där jobbade vi med egna arbeten. Jag ska skriva om Victor Hugo. Så det ska bli riktigt roligt. Sedan hade jag bara Engelskan kvar. Där skrev jag om en bok. Det som var lite tråkigt var att min lilla kompis inte var där i dag. Sen blev klockan 12:00 och jag slutade för dagen. Jag var snäll nog att stanna i skolan några extra timmar för att göra klart en mosaik tavla i glas. Så vi var klara runt 15:15 och då gick jag till mammas jobb. Sedan var vi och handlade. I kväll ska jag ta och läsa min bok.

 

Av linnea winroth - 2 februari 2012 22:45

I dag gick jag i skolan till 12:00. Sen var jag i stan med Zara. Vi var hemma runt 16:30 och då äldade jag och sedan såg vi på tv tills kl var ca 18:00 för då gick vi till församlings gården. Vi skulle till Varberg för vi var och kollade på ”Jesus Christ Superstar.” Den var super bra. Jag går gärna på något liknade igen.


I morgon går jag bara i skolan till 12:00. Sen ska jag hem och slöa framför brasan. I dag har det varit extremt kallt. Jag kanske ska repa det sista inför 8:an som är nu på Onsdag.

 

Av linnea winroth - 1 februari 2012 23:45

Ja I dag stod det läkaren och tjejmiddag. Jag fick först åka till läkaren för att blåsa no och spiro. Jag var klar vid ca 15:50 och sen åkte jag till optiken för att hämta lina linser. Sedan fick jag byta om och fixa det sista innan Fille kom runt 16:45. Runt 18:00 ringde Freja så vi pratade i ca 50 min. När kl var 18:50 kom Freja och Lollo. Tiden gick och vi tänkte spela ett spratt med Mirre, Kajsa och Bea, så vi skrev en lapp där det stod ”INSTÄLLT”. Självklart ville dom komma in i tvätt stugan och då såg dom inte lappen som satt på framsidan. Men kvällen var riktigt lyckad med mycket skratt, mat och mer skratt. Dom sista åkte hem vid 23:30 så nu ska jag sova. Sja ju till skolan i morgon.

 

Av linnea winroth - 1 februari 2012 11:02

Så här gör vi på Falkenebrgs Gymasieskola när vi har bild lektion.

   

Vi jobbar med mosaik, äter glass, frukost och skrattar.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards