linneawinroth

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av linnea winroth - 14 maj 2012 22:43

Ja i dag åkte Viktor på övernattning med klassen. Så han kommer hem i morgon och pappa jobbar så då är det bara vi tjejer hemma. Jag gick till mammas jobb för att vänta på henne. Kajsa gick med mig bort till hennes jobb för hon skulle fördriva tiden innan hon skulle fira sin pappa.


Vi diskuterade om att när man blir gammal blir man dement/ Senil. Sen diskuterad vi om hur långt minne Kajsa har. Det slutade med att jag jämförde henne med en guld fisk. Sen drog jag slutsatsen att dom dör pga att dom simmar runt och runt i sin skål tills dom dör. Vi skrattade men blev tillslut avbrutna av några byggarbetare som typ knäckte sig totalt av vad vi sa. Lite konstigt men det är väll kul att man kan roa andra med.


Mamma och jag skulle egentligen gå hem tillsammans men eftersom man vid 16:00 fick reda på att man skulle repa vid 17:00 blev det till att åka och äta på Tommy´s och sedan var det bara att gå till teatern. Vi repade hela akt 1 och vi blev klara runt 20:45 och sen bestämde jag mig för att bjuda mamma på glass så vi åkte till McDonald's för att äta glass. Dom som såg oss måste tro att vi var konstiga för vi satt bara med våra telefoner. Kul att umgås förstår ni.


Nu är jag hemma och sitter i soffan och skriver lite i en bok. Pappa kom hem från jobbet för en stund sedan så får väll vara lite social med han innan jag ska sova. Nej nu ska jag ta en kaka och sedan gå och sova innan skoan börjar i morgon. Borde gå och lägga mig i Viktors säng men vet inte om jag vågar det. Då kanske jag saknar han ännu mer. Han börjar bli stor, han sover borta kramar tjejer och längtar inte hem. Är det verkligen min lillebror?

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards