linneawinroth

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av linnea winroth - 13 maj 2012 21:25

Eftersom vi kom i säng sent i natt så sov jag till 10:00 i dag och sen runt 12:00 åkte vi för att handla lite föra att vid 13:00 lämna Viktor hos en kompis. När mamma och jag var ensamma hemma passade vi på att äta lunch ute i solen bara hon och jag. Självklart fick vi besök av grannarna och sen passade jag på att åka twinboard innan jag skulle till Zara för att gå en sväng med henne innan jag skulle hem igen runt 16:00. När vi kom hem fikade vi lite och sen bytte jag kläder för vid 17:00 skulle vi iväg för att träffa familjen Gustafsson/Persson för att sedan ta en tur till Älvsered. Där åt vi kvälls mat på Mandy's Dinner. Riktigt mysigt var det där.


Nu är vi hemma och Viktor springer runt i huset som en yrhöna. Han ska sova borta i morgon med klassen och han är nog väldigt nervös. Han är sur för att han måste ha med sig så mycket men det löser sig säkert.


Då får jag ju en hel kväll med mamma i morgon, nej vänta lite jag har teater rep. Det ska bli kul men ändå ganska mycket att göra. Nu har man kommit till slutspurten för denna terminen. Det känns så konstigt men på ett annat sätt bra. Jag har så mycket att stå i nu i sluter så nu gäller det att planera i det minsta ditalg, annars kommer detta aldrig att gå.


Vad ska göras denna veckan?

Måndag: Skola och teater rep

Tisdag: Skola och teater rep

Onsdag: Skola med NP i engelska och sedan Halmstad för allergisprutor

Torsdag: Ledig

Fredag: Ledig

Lördag: Packa inför Elida

Söndag: Elida


 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards