linneawinroth

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av linnea winroth - 19 maj 2012 16:00

Ja i dag är det dagen då jag packar inför Elida. I morgon bär det ju av till Göteborg för att stiga på Elida. Ja så just nu har jag fyllt hela finbordet med alla kläder och allt anan man kan behöva ha med på havet. I kväll ska mamma hjälpa mig med vad för kläder man kan tänkas ha med sig. Sen ska man bara packa ner allt i morgon. Det går ganska fort att packa ner det men just nu känns det som om jag bara plockar med saker för att jag kan men jag har ju varit med förr så jag vet vad som kommer användas. Och konstigt nog så används kläderna minst av allt.


Nej men nu har jag nog fixat det mesta, satt alla elektroniska saker på laddning så att man har fullt batteri under dom kommande dagarna. Alltså kameran och min mp3.

Nu ska jag sätta mig vid datorn och sedan se om det finns något roligt på tv. Annars får jag väll vänta tills klockan blir 20:30 för då börjar Kvällen är din. Lite senare än vanligt men det är bara för att det är ishockey i kväll med.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards