linneawinroth

Alla inlägg den 26 november 2013

Av linnea winroth - 26 november 2013 18:30

I dag har det händ mycket. Jag har haft en telefon intevju och sen en till och sen har jag även hefft ett samtal via mailen med en anna person. Så ja två olika har ringt och 1 har mailat.


Nu på kvällen har jag även haft ett samtal med mamman i familjen som jag kanske ska jobba hos. Hon var riktigt trevlig och ja vi ska bestämma någon gång då vi ska ses.


Mer info kommer när jag vet mer.



Jag ha ju även varit på ett möte och hjälpt pappa med att bya kyl och frys.

När jag kom hem från mitt möte såg jag att någon hade glömt sina vantar ute och ja det var ju kallt ute så det syntes på vantarna.

 


Jag hjälpte ju pappa att få in den nya kylen och frysen och ja det blev ganska stökigt.

 

under tiden som vi jobbade

 

Efter att vi städat bort allt.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards