linneawinroth

Alla inlägg den 30 november 2013

Av linnea winroth - 30 november 2013 20:30

I dag var det dax att ta sig hem till Falkeneberg igen efter en kväll på Scandinavium och en natt i partille. Jag hade sådan tur att jag fick sova hos min morbror. Det var riktigt kul att träffa hela familjen. Visseligen var det ju så att jag kom hem till dom sent i går så barnen sov när jag kom. Därför träffade dom mig först i morse. Ellie var lite rätt i början men tillsut vågade hon komma till mig. Julian var också lite avvaktande i början men sen var han bara glad att ha någon att leka med.


Vi bakande pepparkakor och ja..... det gick väll som det gick. En av mina snögubbar jag gjorde försvann spårlöst, men vi tror att Ellie har mosat den.

 

När jag skulle åka hem så visade det sig att det var spårarbeten mellan centralstionen och Mölndal så man fick första ta en buss till Mölndal och sen ta tåget rästen av biten. Men ja samarbetet bed buss och tåg gick väll okej.

 

Men ja nu är man hemma och sitter i soffan med mamma och pappa efetr att ha ätit pappas sjukt goda kött gryta.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards