linneawinroth

Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av linnea winroth - 1 oktober 2014 23:30

Ja i dag börjar ju sen rosa månaden!!!

Det är rosaBandet Månaden nu och det är ju en månad som jag gillar väldigt myclet, Dels för att det under denna månaden skänks pengar till förmån för bröstcanser. Sen gillar jag ju sen för att det är ROSA!!! Min favo färg är ju just Rosa. Dom obligatoriska smyckerna ska fram ur sina gömmor.

 

Dessa smyckerna fick jag av min kära moser Bodil för några år sen. 


DOm som känner mig vet att jag har massvis med rosa saker hemma och ja det är sant mycket av allt jag har hemma är rosa. Men vet ni hur svårt det är att hitta 31 olika saker att ha på sig? Det är inte det lättaste och man vill ju inte ha exakt samma som förra året så nu gäller det att vara kreativ. 


Dag 1: Mitt arfirmationsarmband som jag fick av min jobbarkompis när jag fylde 20 år. En rosa rosenkvart och texten "JAG VÄLJER GLÄDJE"

I morgon börjar jag på mitt nya jobb.

   



Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards