linneawinroth

Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av linnea winroth - 5 oktober 2014 20:03

Japp i dag har jag först varit på gudstjänst med Zara, sen blev det en tur på jobbet innan jag och Zara skulle tillbaka till kyrkan för att gå på lovsångsgudtjänst. 

Måste bara berätta om en väldigt kul/ udda och chockerande sak.  Efter lovsångsgudtjänsten var det varma mackor i kyrkanS hus. Man fick göra sina egna mackor som man sedan la in i ugnen och värmde där. Så jag gjorde en macka och la den på en plåt för att den skulle in i ugnen. När jag och Zara stod där och väntade kom det fram en gubbe ( han hade nog en skruv lös för harvar ganska speciell) men i alla fann så frågade han Zara om det fanns några mackor kvar och hon svarade ja. Hon trodde han då menade att det fanns bröd kvar att göra mackor på. Han Bara: åh så gott så han går fram till plåten där bland annat min macka låg och så tog han den och gick. Han tog alltså min ganska onormala macka och gick. Alla somvar i köket var i chok och lätt förbryllade när han gjorde deå så det tog ett tag innan någon kunde säga något. Jag och Zara vek oss dubbelt av skarpt och då gick vi hem. så jag fick ingen macka utan får höra en egen här hemma. 


Dagens rosa oas sak är min rosa kofta

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards