linneawinroth

Alla inlägg under januari 2015

Av linnea winroth - 3 januari 2015 16:00

Japp jag är mitt i en jobb helg. Jag har jobbat 3 av 4 pass redan. Det är skönt men åhh vad jag vill vara hemma och mysa med familjen nu när det blåser så mycket. Vi har ju tur för alla är ju hemma i kväll inna pappa ska till jobbet runt 21:00. Så vi ska försöka se på en film alla samlade som vi gjorde förr. Det är ju så sällan vi gör det nu för tiden. 


Men varför klaga egntligen? alla är ju hemma bara det att vi inte umgås alla på en gång. 

Vi myser lite då och då i omgångar. 


Nej men ska väll återgå till min film innan maten är klar och vi ska äta tillsammas.

 

Av linnea winroth - 2 januari 2015 23:00

Nu har jag haft det ganska slappt den senaste tiden. Men nu när både jul och nyår är över så är det dax att återgå till jobbet.

I dag blev det att hoppa in på mammas avdelning nu i kväll och i morgon blir det antagligen ett dubbelpass.

Nu ska jag gå och lägga mig utifall att jag ska upp tidigt i morgon.

 

Av linnea winroth - 1 januari 2015 20:00

Jaa nu är det 2015 och 2014 slutade bra men straten på 2015 var riktigt bra.

Jag tillbringade kvällen med Zara och vi hade riktigt mysigt med både mat, film och rislampor. 

Vi var hemma hos mig på kvällen och sen efter 00 så åkte vi hem till Zara och satt på hennes matta i rummet och pratade riktigt länge. Vi la oss nog inte fören vid typ 2:30. Sen vakande vi i dag runt 10:30 så vi har ätit frukost innan vi satte oss i soffan igen för att kolla på film. 


Nu är jag hemma igen och äter mat med pappa och Viktor. Denna dagen är riktigt seg men vad gör väll det när jag har umgåtts med Zara.

     


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards