linneawinroth

Alla inlägg under juli 2015

Av linnea winroth - 9 juli 2015 22:00

I dag blev jag smärtsamt påmind att jag snart fyller år. Om exakt en månad så fyller jag 21. Alltså är jag i dag exakt 20 år och 11 månader. Haha tack Zara för den påminelsen. 


Annars har jag jobbat och i morgon blir det lite jobb innan man drar till Göteborg med Viktor. Vi ska riva hela Clarion Hotel Post för nu ska vi bo där hela helgen. 

Så efter jobbet vid 16:15 blir det att åka hem och sen hämta väska för att hinna med tåget 17:22. 

 

Av linnea winroth - 8 juli 2015 21:30

Alltså jag är ledig. Jag har bara ett möte på jobbet i 90 min. Annars är jag ledig i dag med. Men i morgon blir det jobb. 

Nu när man är ledig så passar jag på att ladda upp bilderna som vi tog på kusinerna i Måndags. 

 

Först har vi en taggad tjej som när som hellst ska släppas lös inne på Liseberg.

 

Frågan är vem av oss som tyckte det var roligast att träffa Lisebergskaninen.

   

Ellies favorit karusell denna dagen.

   

Självklart så är hon en riktig rackare på att köra bil.

 

Och klart den roligaste saken under dagen var att fåköra lite mer bil.

 

Julian hittade visst en tjej att åka med. ;)

 

Sen vinner denna lilla tjej nästan 2 kg choklad. Och tror du att hon delade med sig eller? Nej hon ska ha allt själv. Men självkart är hon så värd det. Hon var super duktig och skötte sig större delen dagen och kväll.

 

Av linnea winroth - 7 juli 2015 14:36

Här kommer alla bilderna. 

Jag har lagt märke till att i år så blir det inte så mycket bilder. Men det kan nog bero på att jag känner att jag redan har sett vissa personerna. Så det blir betydligt mindre bilder men visst kommer det finnas några blder så att jag kan bevara minnerna. 

                                         


             

   

Av linnea winroth - 6 juli 2015 09:15

Liseberg id ag med kusinerna. Mamma och jag ska dit tidigt i dag och leka med mina små kusiner. Så vi ska åka vid 9:22 och ses vid ingången till Liseberg kl 11:00. Hur kul som hellst ska det bli. 


Och i kväll ska dom även med och kolla på Lotta På Liseberg. 

kvällens gäster är:

- Krestin Amparo

- JTR

- Madcon (NO) 

- Charlott Perrelli

- Per Andersson


Bilder kommer nog i morgon när jag har hunnit fixa det efter att vi har bokat nya biljetter.

 


Av linnea winroth - 5 juli 2015 23:30

Nu har jag gjort denna veckan med. Helgen har varit riktigt lugn och vi har varit ute hela dagen. Nu har jag kommit hem efter jobbet och hunnit med en tur till havet för att bada. Och nu är jag ledig i 2,5 dag. I morgon blir det Liseberg som vandligt och även leka med kusiner under hela dagen och sen på Tisdag så blir det ledigt och sen är jag ledig på Onsdag med men ska bara på ett möte 1,5 timme. Så det är inte så farligt mycket på Onsdag heller. Sen jobbar jag bara Torsdag och halva Fredag innan jag är ledig till Helgen. Då blir det Göteborg med Viktor. 

 

Av linnea winroth - 4 juli 2015 22:15

Ja nu är jag mitt i en ny arbets vecka. Dagen på jobbet har avrit bra och det är tur att man kan vara ute i trädgården så mycket som man kan nu när solen skiner men det är farligt det med. Man får se till att alla dricker mycket vatten. 

Nu är det bara en dag kvar på min vecka och sen har jag helg när alla andra börajar jobba igen. 

 


Av linnea winroth - 3 juli 2015 12:16

Jag är bättre i dag. Så det blir jobb i kväll. min morgon började med frukost med pappa innan mamma kom upp. Nu är mamma på stranden, pappa är ute i garaget medan Viktor sover och jag sitter inne och skyddar mig från solen. 

Snart ska jag iväg en snabbis innan jag ska till jobbet och börja min helg där. 

 


Av linnea winroth - 2 juli 2015 22:30

I dag ligger jag hemma och är sjuk. Jag vaknade med en fruktansvärd smärta i min vänstra axel och sen är jag fortfarande fruktansvärt förkyld och snuvig. Så min dag har jag spenderat o hängmattan där jag sov, sen i soffan inne i vardagsrummet där jag såg på film för att sen flytta mig till soffan i uterummet där jag även då somnade. Så ja sovit har varit min prio 1 i dag. Jag har mått riktigt dåligt i dag men hoppas på att  det blir bättre tills i morgon. Då ska jag nämligen börja jobba efter en dags ledighet. Nu har jag en helg på jobbet framför mig. Så nu ska jag lägga mig på en luftmadrass på rummet och sova. Det är för varmt att ligga i sängen och jag kan inte ha min fläkt på i rummet får då får jag ju värk i axeln så nu ska jag sova på golvet och se om det blir bättre. 

  

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards