linneawinroth

Alla inlägg den 19 april 2016

Av linnea winroth - 19 april 2016 21:23

Ja jag var på Svarta Lådan i dag med och där ska jag visst vara veckan ut. I dag var det mycket folk i rulians under dagen och vi hade nog försäljnings rekord i dag med lät det som. I morgon ska jag visst stänga själv också. Lite spännade men även ganska läskigt. 

Det är så skönt att jobba på Svarat Lådan för att dels det är super bra tider, inte för tidgt och inte för sent men man jobbar ändå mycket, sen är det super mysigt med en hyfsat liten butik, personalen är super trevliga och det är god MEN helsosam mat där och det stora pluset är att allt är laktos och glutenfritt. 

På två dagar har jag lärt mig äta kvarg och Avokado. unda vad detta slutar alltså ;)


Nu sitte rjag hemma i soffan och skriver lite och snart ska jag sova.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards