linneawinroth

Alla inlägg den 9 augusti 2016

Av linnea winroth - 9 augusti 2016 21:46

I dag har jag fyllt 22 och det firade vi med sång och paket på sängen. Efter att jag hade smitit ut och gått på morgonen men sen blev det paket och frukost innan vi åkte in och bytte mina skor till en storlek större för att jag skulle få plats med mina inlägg. Sen gick vi till slottet och kollade på vaktavlösningen. Och för oss var det första gången som vi såg att vakter OCH orkesten red på hästar. Det var super spännande.


När avlösningen var klar var vi i Gamla stan och gick runt innan vi satte oss på ett fik. Och efter att vi gått Drottninggatan tillbaka så tog vi oss till Kista och fixade min klocka som jag hade fått.

Vädret har inte varit riktigt opitimlat så vi gick hemoch slappade lite innan vi gjorde i ording oss för att sen ta oss tillbaka till Drottinggatan för att gå på Pong.


Men nu är vi hemma igen och gud va mätta alla är.

Dom andra kollar på någon serie och jag lyssnar på musik. 


Så vad har jag fått då?

Av Zara och Margita fick jag en taklök och ett halsband.

Av familjen fick jag en klocka, en jacka, en byxdress och två tröjor.

Av mormor och Leif fick jag 300kr.


Men sen har jag fått några saker av familjen tidigare så som en Ipad, biljetter till Bröderna Lejonhjärta och ett sesongskort till Grönalund.


 

I morgon åker tjejrna hem till Falkenberg och jag blir själv i ett par dagar innan Lars kommer hem från sin semester på hemmaplan. Men jag börjar ju faktiskt jobba på Torsdag morgon.

 



Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards