linneawinroth

Alla inlägg den 12 augusti 2016

Av linnea winroth - 12 augusti 2016 21:44

I dag har jag jobbat i Norra Djurgådsstaden. Samma ställe som i går. Fast i dag plockade jag kollo. Dagen bjöd på mycket skratt och ett bevis på att vi bara är människor. Vi var lite folk i butiken och det fanns så mycket som skulle göras.
Jag jobbade mellan 8-16 och vid 11:30 hade jag gjort klart min första pall. Dels för att jag inte alls hittade i butiken så jag fick springa runt och leta efter allt och dels för att jag har inte plockat på typ 2 månader så det tog mig nästan 2 timmar att få upp tempot. Och vid 11:30 så får jag reda på att vi hade 10 pall till att plocka och vi var 2 personer som plockade kollo. Så när jag gick hem hade jag hunnit göra 4 pallar och då fanns det 6 pallar kvar på lagret.

Vi alla gjorde vårar bästa och vi är bara mänskliga.
Men när jag hade slutat så åkte jag vägen om Kungsträdgården och köpte ett par nya hörlurar då mina gammal börjar glappa så jag hör bara musik i min vänstra hörlur.
Denna gången är mina hörlurar trådlösa och nu hoppas vi att jag inte drar sönder dom.

En bild på dom får ni i morgon efter jobbet.
Jag ska nämligen gå in på min lediga helg och jobba 8 timmar i Arlanda. Spännande och då blir det plock igen. Men förutom att jag inte att någon aning om butiken så har jag blivit lite varm i kläderna och kanske kan jobba lite snabbare än i dag.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards