linneawinroth

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av linnea winroth - 19 juni 2011 22:18

Så varför har man en sådan här underlig rubrik? Den är ju inte ens logisk!
Jo det ska jag tala om för dig att det är en ganska kort sammanfattning om min dag.

Jag började min dag med att vakna 11:30 då min pappa tyckte att jag sovit tillräckligt länge. Då  gick jag och satte på min ljudbok som heter "Breaking Dawn" eller på svenska heter den "Så Länge Vi Båda Andas." Den är 20 timmar lång och jag har kommit till CD 8. Så har ca 11 timmar och 25 min kvar av boken.  Samtidig som jag lyssnade på den så startade jag denna bloggen. Så hela förmiddagen gick åt till att fixa bloggen. När klockan var ca 15:30 bestämde jag mig för att baka något. Så jag bakade maränger. Jag gillar inte när dom är stora så jag gör min egen variant av maränger. Pytte små maränger med vaniljsocker i.
Sen kom min mamma hem efter sin sista arbetsdag innan semestern. Så nu har hon semester i 4 veckor. Det är väl kul men jag ska ju börja jobba i morgon. Det ska bli riktigt kul, efter jobbet ska jag träffa min kära klass kompis innan hon åker till Thailand i 2 veckor. Oj, nu tror jag att jag börja tappa den röda tråden så tillbaka till den röda tråden. När jag hade bakat klart så kom min mormor och hennes sambo hem till oss. Vi beställde mat och små pratade lite. Efter maten så följde jag min bror till en kompis. Han skulle visst sova där i natt också. När jag ändå hade vägarna förbi så gick jag hem till Jonathan. Där satt jag och kollade på när han tvättade Carros bil. (Jonathans syster) När han var klar med det så satt vi och kollade på någon film som gick på 5:an. När klockan var ca 22:00 kom jag på att jag kanske borde gå hem. Jag ska trots allt upp vid 5.30 i morgon. Men innan jag gick och la mig så lovade jag både mig själv och Jonathan att blogga lite. Så nu sitter jag här och bloggar. nu när jag ser hur mycket jag skrivit och kollar vad klockan är så MÅSTE jag nog gå och lägga mig. Ska ju upp tidigt i morgon.

// Linnea

Av linnea winroth - 19 juni 2011 12:43

Hej alla glada!


Ni har då på något sätt kommit in på min blogg. Så vad Händer här då?

Jo jag sitter här och försöker komma på något roligt att skriva här samtidigt som jag hör min pappa spela musik från övervåninge och pratar med Jonathan via Skype.


I dag blir det till att ta det lite lugnt för i morgon börjar jag sommarjobba. Jag ska jobba i Ullared. (Då tänker ni säkert: Aha hon ska jobba på Gekås) Då blir svaret: Nej, jag ska jobba på Burger king i Ullared.

I kväll blir det till att mysa med faliljen. För mamma går på semester nu vid 16 tiden. Så vi ska fira det med att beställa mat.


Till sist måster jag säga: Utan Jonathan Persson skulle denna blogg inte blivit av.


// Linnea

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards