linneawinroth

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av linnea winroth - 29 juni 2011 20:35

Nu har jag kommit tillbaka till våran lägenhet. Min lilla sväng till "Åhléns city" tog ca 27 min. Det var både roligt och tråkigt. Det roliga var att jag fick det som jag var där för det tråkiga var att ....... Inte minns vad "den" sa till mig i Onsdag. Det var ganska tråkigt men jag överlever. Om du läser detta så vill jag bara säga: förlåt för att detta inlägget är lite dyster men skriver bara vad jag tycker. Jag tycker att du är världens snällaste och gulligaste person jag vet. Men att du glömde vad du sa till mig var ganska tråkigt. Det som också var tråkigt var att vi inte han prata så mycket. I morgon blir det shoping och jakt efter kändisar.

Av linnea winroth - 29 juni 2011 14:29

Nu har vi kommit fram till våran lägenhet. Vi ska snart gå och handla lite chips efter det ska jag till Åhléns city. Ska tillbringa dom närmaste timmarna där. Ska försöka lägga upp bilder men det är lite krongligt att göra det med In mobil.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards