linneawinroth

Alla inlägg under januari 2012

Av linnea winroth - 26 januari 2012 15:01

Dagen I skolan var as bra. Jag och Kajsa hade färg krig. Jag trodde att inget kunde gå fel men..... man ska ju inte tänka så för PANG så förändras allt. Så nu har man lite att stå I. Hur ska detta lösa sig? Lite besviken är man på vännerna men det löser sig nog. Hur kunde du? Nu är jag hemma för jag orkade inte gå till Konfirmationsläsningen i dag. Jag mår inte bra. Men i kväll ska jag nog försöka dra till teatern ändå. Det är nog bara mycket som snurrar i skallen nu.

 

Av linnea winroth - 24 januari 2012 17:50

I dag har jag hunnit med mycket. Jag har hunnit gå I skolan, skrivit ur biljetter, tränat på crosstrainen, tränat sång och kondition, Skrivit lite på min novell och läst lite. Nu ska jag slöa franför brasan och sedan ska jag nog läsa lite till. I morgon är det bowling och sedan möte. Jag kanske borde göra ett ärende innan bowlingen. Ja vi får se vad det blir.

 

Av linnea winroth - 23 januari 2012 19:00

Ja i dag har jag gått i skolan och sedan varit ho optiken. Jag ska skaffa linser och var på en synundersökning i dag. Sen när jag kom hem så bytte jag öronhänge för nu har jag haft mitt hål i 6 Veckor så jag bytte till ett par långa. Jag tycker det blev skit fint.

 

Av linnea winroth - 22 januari 2012 20:00

Ja I dag skulle jag ju läsa men vet ni en sak? Jag har inte hunnit öppna boken I dag. Jag vaknade som ni redan vet vid 11:30 och runt 12:30 kom mormor och Leif och då hade dom med sig smörgåstårta och Viktor hade bakar Tigrar (schackrutor.) Så det blev till att äta smörgåstårta. När dom hade åkt passade vi på att gå en runda. Så vi gick stafsinge vägen och sen gick vi hem till Walid och Karim för att lämna en blomma. Så jag fick för första gången se hur dom bodde. Där blev det först 3 sorters rulltårta sedan nötter och choklad och när man redan var mätt fick man varsin fruktsallad. Sen gick mamma men jag och Viktor stannade. Vi kollade roliga klipp på datorn och kelade lite med deras hamster. På kvällen beställde vi mat och nu ska vi se på Wallander.

 

Av linnea winroth - 22 januari 2012 11:34

Ja I dag sov jag till 11:30. Shit så länge. I dag ska jag bara slappa och läsa en bok. Mormor och Leif kommer hit sen och ska fika, så Viktor ska nog baka en kladdkaka.

 

Av linnea winroth - 21 januari 2012 19:45

Ja, då är man hemma igen efter en händelserik dag I Göteborg. Som ni kanske vet så hade jag ju min provfilmning i dag. Jag, Christerl och Ofelia tog tåget vid 9:19. Vi var 12 min sen till Göteborg så det var bra att vi tog ett tidigt tåg. Jag som var så rädd för snöstormen som skulle komma. Vid 10.58 så tog vi buss 16 till Lindholmen. Sen fick vi fråga om vägen till Polstjärnegatan. Det var ganska roligt för det snöade ganska mycket och alla vi frågade sa olika men till slut så hittade vi. Under hela veckan så var jag väldigt lugn och inte alls nervös men är jag steg in i rummet så var jag ganska rädd. Men när jag fick dra igenom mina repliker släppte all nervositet. Jag tyckte att min audition gick väldigt bra. Nu ska jag bara vänta i 2 månader innan jag får reda på om jag har gått vidare eller ej. När vi var klara så kollade vi på kläder innan vi gick och åt. Sen följda vi Ofelia till tåget. Hon åkte hem några timmar tidigare än mig och Christerl. Sen gick vi och kollade i mer affärer. Christerl köpte mycket och jag inget. Men jag hittade två enormt fina klänningar. Men jag köpte ingen. Jag tycker inte att jag behöver mer kläder och absolut inte mer klänningar. Sen vid 17.42 skulle vi åka hem men det var ett godståg som stod still i Lisebergstunneln. Så vi kom inte iväg fören runt 18:00 och då var vi ju 15 min sena. Men vi var nog hemma runt 18:55. Så nu har jag ätit och packat upp allt. Nu ska jag se på Gladiatorerna. Hoppas ingen blir skada i dag också.

Av linnea winroth - 21 januari 2012 08:06

Ja I dag är det dags. Jag sitter just nu I köket och försöker äta lite innan jag ska packa ihop det sista. Kl 9.19 går tågen. Sen väntar en heldag med min gulliga Christerl. Jag vet inte när jag är hemma igen men jag lovar att jag kommer blogga om hur det gick då. Hoppas det inte blir några problem på vägen men det värkar inte så. Om ni vill hålla tummarna för mig så gör det vid 12  

   

Av linnea winroth - 20 januari 2012 17:24

Som sagt i dag är det fredag. I dag var jag i skolan mellan 8:00-12:00. Dagens lektionen var Psykologi B, KulturHistoria och Engelska. När jag slutat Engelska gick jag med Jonte till matsalen för att äta. Sedan när Freja och Kajsa hade slutat gick vi för att sätta oss på ett fik. När vi var klara följde jag ocj Kajsa med Christerl för att köpa ett par skor. Det blev ett par röda. Medan vi väntade på bussen gick vi och satte oss på biblioteket. Sen när Christerl hade gått satt jag och Kajsa kvar för att prata ända tills kl var 17:00. sen kom pappa för att hämta mig. Då kom jag och Kajsa på att man borde fastna med tungan på cykel styret om man slickar på den nu när det är frost ute. Sen kom vi på att vi har pratat med varandra i ca 5timmar.


Nu när jag kom hem fick jag reda på att det kanske ska bli snö storm i morgon. Hur ska jag då kunna komma till Göteborg? Mamma sa att om det är så att tågen är inställda så tänker mamma kära mig till Göteborg. Har jag världens bästa mamma eller vad säger ni?

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards