linneawinroth

Alla inlägg den 1 april 2012

Av linnea winroth - 1 april 2012 12:19

Ja, då är det en ny månad och i dag är det ju den första April och hur många har lurat någon än? Jag har lurat en men det varade ju inte så länge.

Jag sov till 10:30 då jag vaknade av att mamma stod och glodde på mig. Lite läskigt måste jag vilja påstå. Just nu har jag hjälpt mamma att putsa fönsterna i uterummet. Det är ju iskallt där nu när solen inte har stått på där. I kväll är det jag som ska stå för maten så det blir ”ris med kyckling och thai wok”. I morgon är det skolan igen och gud vad jag längtar till kl ska blir 14:30 så att man kan gå upp till bildsalen. Ja vi ska ha prov på morgonen så borde kanske plugga. Men vet ni jag orkar inte bry mig i dag.

Vill ni veta en annan sak? Jag har funderat på detta ett tag och jag tror att jag har kommit på en lösning. Jag tror att jag ska byta skola nu det sista året. Det blir ju svårt att byta linje totalt så jag kommer ju gå kvar på Estet bara inte här i Falkenberg. Kanske borde byta till Varberg eller varför inte Halmstad. Jag skulle vilja byta till Göteborg eller Stockholm och bli en 08. Men det blir alldeles för jobbigt att flytta till Stockholm och jag vet inte om jag orkar att pendla till Göteborg ett helt år. Så det blir nog något i närheten av Falkenberg. Både Varberg och Halmstad tilltalar mig men vi får se. Jag har till slutet av påsk att bestämma mig. Sen får vi se vad jag väljer men jag kommer åtminstone gå ut 2:an här i Falkenberg. Hoppas ni får en fortsatt trevlig Söndag.


 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards