linneawinroth

Alla inlägg den 10 april 2012

Av linnea winroth - 10 april 2012 22:15

Ja, då har man cyklat från smedjan I mörker och regn. Vi har haft rep nu under kvällen så nu är det skönt att bara slappa med en film med mamma och Viktor. Det blev ”Tintin” och lite mys med chips och mackor.

På abba repet gick vi igenom nästan alla sånger och alla stämmor. Vi ska fortsätta nu på Torsdag till Söndag. Detta är så himla roligt att få medverka i. Längtar såååå till den 19 för då är det genrep.

Under dagen har jag varit med mamma på Expert för att fixa en digital fotoram till hennes jobb. Sen har jag öven fixat en klipp tid nästa vecka.

Denna och nästa vecka är fullspäckad med saker. Denna veckan är det bara Onsdagen som är tom. Annars har jag alltid något för mig och nästa vecka är det inte en enda dag som är tom. Men man vill bara ha det ett tag för har man det så här fullt i en längre periord kommer man till slut inte orka med det. Men detta är så värt alla timmar man lägger ner på det.

I morgon tänkte jag se över lite skolarbeten. Så att det inte blir hur mycket som helst när man kommer tillbaka.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards