linneawinroth

Alla inlägg den 1 december 2013

Av linnea winroth - 1 december 2013 20:02

I dag har jag gjort någor riktigt snällt.

Jag har haft lite dåligt samvete då jag inte riktigt hade tid för min farmor senast jag var där så jag tänkte återgälda det i dag. Zara och jag var i stan för det var julskyltning eftersom det är 1:a advent. så jag tänkte köpa lite godis och ge det till min kära farmor och då kom jag på att mormor borde också får något så jag köpte det till henne med.

 


När vi var klar i stan så åkt vi hem till mormor för att läma det. Men jag visste att dom skulle åka på bingo så jag tog med mig nycken och "bröt" mig in i deras hus. Så jag ställde hela godis gruppen på deras bord med en lapp i. Vi får se vad dom säger när dom kommer hem i kväll.

 

Vi får hoppas på att dom kan komma på att det var jag.

Sen åkte jag och pappa till farmor och gav henne en likadan grupp så ja..... nu kan dom frossa i fudge, kola och chokladpraliner.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards