linneawinroth

Alla inlägg den 2 december 2013

Av linnea winroth - 2 december 2013 11:07

Ni vet att jag i går "bröt mig in" hos min mormor. Jag tror att jag underskattade dom lite väl mycket för jag trodde det skulle ta lite mer än 2min att lista ut vem det var. Sååå fel man kan ha.

Jag sov när min mobil ringde och ja.... man ska inte ringa och väcka mig och sen tro att man får något bra svar av mig. Leif ringde mig på min mobil men ska jag vara ärlig så tror jag att jag sov nog under halva samtalet för jag minns inte riktigt vard vi pratade om. Jag minns bara att Leif sa: "Jag tror mormor kommer ringa dig snart. du vet jag är ute och går med Skrollan." Ock samtidigt som han sa det så ringde det i hem telefonen och självklart var det mormor som ringde. Som tur var så var jag lite klarare i huvudet då, så jag kunde svara henne någorlund bra. Men seriöst jag minns inte så mycket av det samtalet heller mer än att hon sa att hon nästan börja gråta och att hon ville att jag skulle komma och gå ut och gå med henne snart.

 

Så ja dom kom på det snabbt men får väll be om ursäkt för att jag var så trött. Men får väll ta dom där samtalen en gång till nästa gång vi ses.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards