linneawinroth

Alla inlägg den 25 december 2013

Av linnea winroth - 25 december 2013 17:15

Ja i dag är det bara 1 sak som står på chemat. Grand med Parama!!!!

Hon kommer vid 21:00 så då får man väll vara färdig.

Annars har jag typ bara legat i soffan och degat och sett på tv. Det är en bra sak med julen. Det finns så många roliga filmer som går.

Jaha detta inlägget blir väll inte så mycket längre då jag inte riktigt vet vad ja kan berätta för er. Men jo vistst ja.... Jag kan ju säga vad jag har fått för någpt under jul.


Årets julklappar:

Av mormor och Leif: 500kr

Av Farmor: 100kr

Av pappa: 500kr

Av Zara: "Fuck Canser" armband

Av mig själv: "Nycklen" 3:dje boken av Engelfors mysteriet, en rosa sport bh och vita linnen.

Av familjen: En resväska, En svart klänning, Silvrigaleggins, Svarta leggins med paljetter på, En pyamas, En mössa, Tofsar, Trosor, Jeans, Tröjor. Ja sen kommer jag inte på mer.


Pappa fick:

långkalsonger, sockar, en ost bricka, pengar och ett dl mått.


Mamma fick:

Lady Shaver, En bok (Om Stockholms resan med Orup) tröjor, pengar och en stekpanna.


Viktor fick:

Kläder, skolkattalogen, en rersväska, pengar och godis.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards