linneawinroth

Alla inlägg under april 2014

Av linnea winroth - 9 april 2014 22:29

Japp i dag fyller min faster Susanne år. 

Dagen började egentligen med att jag sov länge och sen åkte jag in till stan med Zara för vi skulle äta lunch och sen fixa några ärenden till Margitas kalas. Sen passade jag även på att kolla efter ett par skor eftersom mina skor här hemma år på väg att ge sig. Och med lite tur så hittade jag ett par som passade och det fanns även små nitar på dom så jag var ju bara tvungen att köpa dom.

 

Snygga va? :D

Jag bara älskar dom. 

Men i allafall så var jag och pappa senare på kvällen hos Susanne och firade med kusiner och faster. Trevligt hade vi, men Kalle skulle jobba så han och Yvonne åkte hem runt 21:00 och sen dröjde det inte länge innan jag och pappa också åkte hem. 


Så ja nu sitter jag här i mitt rum och kollar på min snygga byro/spegel som jag har väl synligt från min stora säng. 

Nu ska jag snart sova men först ska jag läsa lite.

 

Av linnea winroth - 8 april 2014 22:45

Japp i dag har jag och mormor varit hos farmor och fikat. en riktigt mysig stund där dom fick prata av sig. Jag satt mest och lyssnade. Kände inte att jag hade så mycket att bidra med i deras sällskap men ja dom var nöjda när vi skulle åka hem igen. 


I morgon blir det först lunch med Zara och kalas på kvällen. 

 

Av linnea winroth - 7 april 2014 22:30

I dag har jag först gått till mormor och haft allmänt trevligt där innan mamma kom och hämtade mig och så åkte vi till Gekås för att fixa presenter till min Faster och till Margita som fyller år nu på Onsdag. Vi...... eller jag, pappa och Viktor ska fira faster på Onsdag och sen så ska jag, mamma och pappa fira Margita på Torsdag. 


Men som alltid så köper man lite mer än vad man tänkt sig. Jag till exempel köpte böcker, ringar och en födelsedags present. Kanske lite väl tidigt med presenten men jag tycker den var så klockren så var ju bara tvungen att köpa den.

 

Av linnea winroth - 6 april 2014 14:30

I dag är det ju riktigt disigt ute men mamma och jag gick ändå ut för att gå en runda. Vi gick ner till stranden och kollade på vattnet. Inte för att man såg så speciellt mycket men ändå.

     

Nu ska vi skart gå och kolla på Viktor när han har Match.

 

Av linnea winroth - 5 april 2014 18:00

Nu på morgonen var det öppet hus på Skogstorpsskolan och då var vi ju självklart där och kollade hur det är där. Det var ju ett tag sen jag gick där men ja det är väll nästan sig likt.


Runt 14:00 åkte jag till stan för att hämta Leif och sen köra hen till Tågarp där han skulle hämta en bil. Sen körde jag till stan och handlade lite innan jag skulle på en fika stunde med Sara. Oj va mysigt vi har när vi ses. Vi satt och pratade om allt möjligt.


Nu ska jag fixa håret innan våra gäster kommer. Vi ska fira pappas 50Års dag för typ 9bgången.

 

Av linnea winroth - 4 april 2014 18:45

i dag blev jag först in ringd så jag kobbade 8-14 och sen fick mamma jobba över så hon är inte hemma innan typ 21:45 och då ska vi nog ha mat till henne med.

Nu ska vi beställa mat och sen se på Let's Dance.

 

Av linnea winroth - 2 april 2014 15:30

Naturen stod på Schemat i dag. Mamma och jag åt lunck nera på stande. Vi köpte sallad och sen gick vi i det fina vädret ner till stranden för att äta. Inte för att det var så skönt att sitta i blåsten och äta lunch men det var mysig att det bara var jag och mamma. 

 

 

Av linnea winroth - 1 april 2014 18:00

I dag på morgonen blev jag in ringd så jag har nu jobbat 7-16. När jag är hemma så fixar jag det sista med min nya byro.

   

Det har blivit mycket bättre och stilrenare nu.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards