linneawinroth

Alla inlägg den 6 november 2015

Av linnea winroth - 6 november 2015 22:10

I dag har varit en mellan dag. Jag har liksom inte riktigt haft koll på vad som skulle göras eller vad jag gjort. 

Det är en liten grå zoon. Jag känner mig liksom så glad för att kvällen i går gick så bra osm det gjorde och att alla var nöjda. Men det är lite tomt för nu behöver jag inte maila O'learys och det ena eller andra. Allt flöt på bra och inga problem under hela kvällen. 

Det är skönt att det är över men nu vill jag ju börja med något annat. Börja planera inför nästa aktivitet. 


Men tills dess ska jag jobba och sen resa. I kväll har jag jobbat och i morgon jobbar jag mitt sista pass på 1:an på ett tag. 

På Måndag ska jag upp till 2:an och göra min sista månad där innan jag och familjen med vänner åker på välbehövlig semester. 


Nu ska jag kolla klart på Johan Falk. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards