linneawinroth

Alla inlägg den 28 november 2015

Av linnea winroth - 28 november 2015 22:39

Ja i morgon kl 6:00 ska jag och mamma köra till Stockholm. Mamma har packat klart. Jag kanske borde börja, klockan börjar bli mycket. Fast till mitt förslag så har jag först varit på ett dop och hjälpt till och sen har jag jobbat 16-22. Så när detta inlägget är klart så får jag gå och packa mina saker. det är ju inte så mycket mer än ett ombyte och toa artiklar. Vi ska ta min bil till Stockholm då jag tycker att den är roligast att köra då jag kan spela Spotify och för att den är mindra. 


Nu måste jag packa innan jag måste sova. 

 

Av linnea winroth - 28 november 2015 01:00

Ja efter mycket dividerande så var jag på Music Of The Christmus Night i kväll i stället för på Söndag. 

Ni som läser bloggen vet ju varför jag inte går på Söndag. Och ni som då inte vet så är det för att jag ska till Stockholm den dagen. 


Kvällen var lysande med så mycket bra underhållning. Kålle är lika briljant som vandligt. Sen efter föreställningen var jag ju bara tvungen att prata med Robin. Som vandligt så lyser han upp hela kvällen. 


Nu har jag precis fårr upp alla bilder här på bloggen.

     


 
 

                         


 
 
 

      

 

                     

 

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards