linneawinroth

Alla inlägg den 27 november 2015

Av linnea winroth - 27 november 2015 16:45

Ja i dag har det varit min lediga dag. Vad gör man då? Jo man försöker att hinna med allt som man inte hinner när man jobbar.

Så i dag har jag varit på kompitens centrum och annmält mig till två kurser på distans som jag ska göra efter jul. Sen Har mormor varit här och jag fixade hennes byxor. Sen var det en stor diksution om hur vidare jag skulle gå på Music Of The Christmas Night eller ej. Det var biljetetr hit och dit. Biljetter som skulle säljas och ja. Det tog hela dagen och det är inte klart än. Men jag skulle försöka gå i kväll då jag har lite tid på Söndag då jag egentligen ska gå på det. Vi måste försöka komma iväg till Stockholm tidigt. Så nu försöker jag sälja min biljett men det är svårt då det bara är 1 biljett.


Men det löser sig det med. 

Nu ska jag plocka undan lite innan jag ska köra kilalrna till After Work.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards