linneawinroth

Alla inlägg den 6 april 2015

Av linnea winroth - 6 april 2015 21:45

I dag är jag tillbaka på jobber efter en helg ledig. Det var länge sen jag var ledig en hel helg. Men nu är jag som sagt tillbaka i värkligheten. Men här stannar jag inte länge alls. Jag stannar tills på tisdag. På onsdag ska jag till en sjukgymast för min fot. Äntligen, bara 8 veckor senare. Fattar ni det har gått 8 veckor sen jag trampade snett och det är inte ett dugg bättre. Jag har gjort min andra röntgen men eftersom jag inte har hört något från läkaren är det väll inget större fel på foten förutom det faktum att jag fortfarande inte kan springa på den eller vrida på den. 


Än så länge så vet jag inte om jag ska jobba mer denna veckan men det värkar inte så. Så får väll njuta av dessa dagarana innan det blir reklamfilms inspelning, Stockholm och antagnings prov. 


Jag avslutar dagen med att kolla på Jordskott.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards