linneawinroth

Alla inlägg den 8 april 2015

Av linnea winroth - 8 april 2015 21:14

I dag var jag äntligen hos sjukgymnasten. Han kollade bland annat hur jag gick och hur jag kunde stå på den. Jag är mycket vingligare än vad jag var förr. Jag som brukar ha så bra balans. Sen sa han även att jag har en tendens att vinkla både fötter och knän innåt och därför belastar foten fel. När han även kollade om den var svullen så såg han att den hade blivit lite blå. Något jag själv inte har lagt märke till men han trodde att det var från träningen i går. 


Han ville inte ge mig mer träning innan blåmärket har förvunnit eller blivit bättre. Han råder mig att gå promenader 2*30min varje dag. Och sen även stå över träningen ett bra tag till. Så nej jag får inte komma tillbaka till träningen än på ett tag. Jag ska tillbaka om 2 veckor och om blåmärket är borta så ska jag få mer träning. När jag är ledig så ska jag lägga upp foten högt och gå med en lindad fot så mycket jag kan. 


Jag hade hoppats på att han kunde säga att jag kunde börja träna lite igen men det värkar inte så. Han värkade ha svårt att ge mig något konkret att göra. Så jag får väll vänta 2 veckor och hoppas på att jag får något att göra då.


     

På kvällen var familjen hos Walid och dom för att träffa deras nya tillskått på 22dagar som heter Leo. Visst är han söt. Han kune inte släppa mig med blicken och han var förvånadsvärt tyst och skrek typ inget när vi var där. 


En relativt lung dag i dag, förutom sjukgymnasten och Leo så har jag fikat med mamma i trädgården, planterat påskliljor som jag hittade bakom våran mur och sen även packat min väska inför fredag. Jag hinner kanske inte det i morgon så jag ska spela in en reklamfilm hela dagen. Jag vet inte så mycket om morogndagen förutom att det börjar kl 9:00 och att jag ska vara sommarklädd och att det kommer ta hela dagen. 

Jag kommer uppdatera så mycket det bara går. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards