linneawinroth

Alla inlägg den 16 april 2015

Av linnea winroth - 16 april 2015 21:30

Nu har jag varit ledig för länge, Det tycker nog mitt jobb med. I dag började jag jobba igen 7-13 och jag kommer jobba fram till Tisdag, vara ledig på Onsdag men då ska jag till en sjukgymnast och sen jobba Torsdag och sen på fredag ska jag till Stocholm och ha "Halvtids fest" samt spela in min sista del i skräckfilmen. Sen komma hem på Söndag kväll och börja jobba på måndag igen. Sen är jag ledig till fredagen därpå. 


Men tillbaka till i dag. Jag var på träningen i kväll och vi har typ alltid olika tränare så varje gång måste jag informera dom om min fot som inte är bra. Och hitills har alla sagt att jag ska göra det jag kan. (Även om vissa är lite kaxiga) men i dag ville tränaren inte ens att jag skulle vara där. Han tycket att jag bara var korkad om jag var där och tränade med en skadad fot. Jag är inte där för att träna med foten för tillfället. Jag vill vara dör och jobba med armana. Men det var visst inte acceptabelt. Så det är väll tur att jag inte kommer vara dör på ca 10 dagar. 


 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards