linneawinroth

Direktlänk till inlägg 1 april 2016

Nytt hem :D

Av linnea winroth - 1 april 2016 22:19

I dag är det 1 April. Har ni blivit lurade i dag?.... Det har inte jag blivit. Däremot så ville dom på Coop i Danderyd komma på något bra. Det blev något skämt om skyddskläder vid frukten. 


Jag gillade deras idé om att sätta åldersgräns på plastpåsar pga kvävningsrisken. Haha man skulle behöva visa lägg för att köpa plastpåsar. 

Men min dag har varit bra :D har haft ett plock pass i Danderyd mellan 7-16. Visseligen var starten inte så bra då det inte fanns någon som kunde öppna åt oss när vi kom. Så vi stod ute i regn, hagel och snö i 15 min. Så när vi kom in var vi kalla, våta och arga. Och självklart kom den briljanta komentaren. Varför ringde ni inte bara? Tror ni inte att vi skulle gå in om vi hade chansen?


Men jaja dagen var ju ganska bra ändå, då jag fick annvända min kreativitet och planera olika gavlar med snacks. 

Och när jag kom hem så packade jag ner det allra sista och sen lämnade jag Huvudsta. 

Nu är jag i Kista och har packat upp alla grejerna igen. Tog även en duscha då jag var helt genomsvett när jag kom fram. Jag tog även en tur till golvet där jag låg några minuter för att samla mig. 


Och i morgon bär det av mot Tyresö igen för jobb i 4 timmar. Sen blir det till att göra mat. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea winroth - 6 juni 2020 15:45

I dag har jag tagit tag i att rensa ochs täda i mitt källarförråd. Jag måstr få lite plats till allt material till köket som kommer nästa vecka.     Så under 2 timamr så tog jag upp större delen av källargången. Har packat in sakerna som ska in...

Av linnea winroth - 3 juni 2020 20:00

I dag har jag gjort mitt sista besök på Ikea för att göra dom sista ändringarna och sen äntligen gör beställningen.    Det kommer bli ett grönt kompakt kök med ugn/micro, större diskho och en diskmaskin.    Såhär ska det se ut när allt är k...

Av linnea winroth - 23 maj 2020 21:15

I dag har jag kommit till ett avslut när det gäller att kolla på bilar. Ett x antal hundra bilar senare, och några besök i bilhalalr så har jag äntligen hittat en bil som jag vill ha. Det blev en vit Seat Leon från Aug 2019.    Nu på kvällen har...

Av linnea winroth - 27 april 2020 17:19


Hej  Allt bra med er? Vad gör ni på dagaran i dessa tider?  Sjäv jobbar jag på som vandligt. Eller nej inte som vandligt, jag har fördelen att får jobba hemifrån. Sen den 1 April jobbar jag nu hemma med hela setauppen med skärm, sladdar och likan...

Av linnea winroth - 29 februari 2020 10:52

Ja då är vi i storstaden igen. Denna gången bor vi på Icon saigon - luxery Design Hotel. Vi har en ganska mysigt rum. Första dagen var ganska lugn då vi låg vid poolen innan vi var ute och åt. I torsdags så åt vi den första frukosten och gasl...

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards