linneawinroth

Alla inlägg den 18 juni 2016

Av linnea winroth - 18 juni 2016 23:45

Detta inlägget har jag lagt in efterhand. Men vill ändå ha datumet rätt.

I dag började jag kl 7:30 med att bygga tält, sätta upp balonger och blåsa upp helium ballonger.

Dagen har varit riktigt intensiv och jag fick träningsvärk redan kl 12:00. Då had ejag burit mycket, sprungit många ärenden till bland annat Rådhustorget. Det bar kaos fram till 10:00 då våran planering om var alla utställare skulle stå falerade ganska snabbt. Men vi löste det. Den fanns det lite problem med bilar men det löste polisen. Men i alla fall var näst intill allt klart när grindarna öppnade vid 10:00. Sen sprang jag runt och hjälpte till med små saker så som att kolla så att alla utställare hade det bra och sen hjälpte jag Niclas med att hämta alla som skulle vara på scenen.

Vid 14:30 skulle alla sammas inför paraden osm sen drog igång vid 15:00. Paraden var riktigt rolig och vi var ca 5000 som gick i parade. Sen var det lite konsert på torget och kl 18:00 stängde parken och vi började röja undan inför nattklubben som skulle dra i gång kl 22. Men vid 20:00 var det åter igen konsert på torget. När konserten var slut vid 22:00 så var det nattklubb fram till 01:00. Nattklubben var super och jag hade det riktigt roligt med många roliga personer. 


Och nu ett liten axplock från dagen.

                                             

                 


 
 

             

Av linnea winroth - 18 juni 2016 00:01

I dag hade vi starten på Pride Falkenberg. Det firade vi med en BBQ kväll med livemusik. Vi har haft det så mysigt och alla var så glada.
Jag började redan vid 12 med att blåsa upp ballonger till våra stora ballongbågar. Efter ca 4 timmar hade vi blåst upp 330ballonger som vi kunde använda och 50 ballonger hann smälla innan dom kom ut i trädgården.

Vid 18:00 började grillningen och när jag åket hem så fanns det fortfarande lite folk kvar.
Efter att ha lämnar Niclas vid hanns stuga så är jag nu hemma efter en suverän kväll. Tänkte så om jag kan få några timmars sömn för kl 8:00 ska jag vara redo för en lång dag från 8:00-01:00.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards