linneawinroth

Alla inlägg den 5 juni 2016

Av linnea winroth - 5 juni 2016 18:30

Haha jag var ju på grillfest med folk från jobbet + några andra i går. Vi var i Tantolunden och hade der riktigt mysigt.

Vi grillade inte utan hade en parmaskinka och chips buffe. Det var riktigt kul att träffa nya folk och alla var så snälla. Runt 23:40 gick vi till någon bar och tog några öl innan vi drog vidare till Östermalm. Men där gav jag upp och åkte hem. Jag var hemma runt 3:00 och vaknade runt 8:00 då det börja röra sig i lägenheten. Då passade jag på att prata med mamma och när alla sen hade åkt och jag blev själv igen så gick jag och la mig igen. Sen sov jag till 15:00 och nu har jag sett på en film och samlat ihop tvätten. Ska snart tvätta och sen gå en liten runda så att jag kommer ut något i dag. 

Sen i kväll blir det till att läsa på balkongen.


Sen får vi se om jag får jobb i morgon eller ej. Det är ju Måndag och då ska jag ju jobba, men det är även en röd dag och då är vi lediga. Men vi får se i morgon. Jag är inställd på att jobba.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards