linneawinroth

Alla inlägg den 9 juni 2016

Av linnea winroth - 9 juni 2016 21:08

Jag har inte jobbat i dag. Men jag var uppe tidigt precis som jag sa. Jag var uppe vid 4:30 och fixade håret samt packade det sista innan tåget gick vid 6:36.
Snacka om att jag hade tur när jag kom till Göteborg. Jag åkte med MTR express och tåget skulle vara på Göteborg central kl 9:55. Samtidigt gick Öresundståget mot Falkenberg 9:55. Men som tur var så var tåget från Stockholm ca 7 min tidigt så jag tog mina saker och sprang och köpte en biljett och sen sprang jag till tåget. Så jag hann med tåget som gick vid 9:55 och i och med det så var jag hemma en timme tidigare. När jag sen klev av så möttes jag av mamma och pappa.

Anledningen till denna ledighet och resan hem är ju för att överraska Viktor som går ut 9:an i morgon. Men han var i skolan när jag kom så vi har hunnit skriva över bilden på mamma och sen även äta brunch med mormor och Leif och sen även köpa blommor till Viktor och baka en tårta till i morgon. Men tillsyn kom Viktor hem och han var riktigt tagen av att jag var hemma.

Såhär stod vi ett bra tag innan han skulle köra hem en kompis. Nu i kväll har jag varit hos farmor någon timme innan jag åkte hem och åt thaimat med familjen från Kelly's thai. Jag var super nöjd som vanligt men mamma och pappa var inte lika nöjd. Strunt samma, Nu ska jag snart sova för jag är riktigt trött för har ju som sagt varit uppe sen 4:30.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards