linneawinroth

Alla inlägg den 10 juni 2016

Av linnea winroth - 10 juni 2016 21:10

I dag hade viktor skolavslutning. Den sista på Skogstorpskolan. Han har nu gått där i 10 år och nu har han pacerat ännu en milstolpe. Han går från grunskoan till Gymnasiet. Tänk va våran lillkille har blivit stor. 

Det roliga är också dom kramar som jag fått av han i dag. Han uppskattade verkligen att jag var med och firade han.

                                                                           

När vi sen kom hem så satt Lotta, Carro och Pontus och väntade på Viktor.

 

Vid 14 var jag och Viktor i stan för att fira Karim och Ella & Kajsa. 

                                   

När vi slutligen var hemma igen var det bara till att åka i väg på nästa sak.

Vi åkte till Gekås och handlade lite saker till mig.

 

Jag har ju precis fått en Ipad och en ny mobil. (mobilen är 2 veckor gammal) Så jag fick köpa lite tillbehör. Det syns inte att jag gillar osa va?

 

Nu är jag och mamma hemma och myser medan pappa är på BUGRUN och Viktor firar med vänner nere på stranden.

Så mamma ser på fotboll och jag stuvar om lite i mina väskor.


I morgon blir det en lugn dag och sen en överraskning på kvällen. Och på Söndag går bilen tillbaka hem till mitt älskade Stockholm med en avstickare till Partille och överraska min lilla prinsessa. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards