linneawinroth

Alla inlägg den 19 maj 2016

Av linnea winroth - 19 maj 2016 19:45

I dag var jag i Täby igen och jobbade. Efter jobbet åkte jag till Odenplan och hälsade på Rebecca på hennes nya jobb. Hon jobbar på Frasses som är Norrlands svar på Burger king. Mysigt ställe men jag tycker inte det stack ut så mycket ur mängden men det kan också bero på att jag endast tog lökringar. Nästa gång får jag nog ta en hamburgare. 


I kväll lägger jag mig tidigt då jag ska upp vid 5 och åka tillbaka till Täby. Men jag har ju Darin att se fram emot på kvällen så en kort dag i Täby är helt okej. Sen är det ju helg med så jag hoppas att det blir bra väder nu när jag är ledig och tänker gå ut och "vandra" som Lars säger. Haha det har gått från "gå en runda" till "promenera" till "vandra". Okej jag kan hålla med om att det blir en del steg och en bra sträcka men det är ju inte så att jag bestiger höga berg eller kullar precis. Men naturen är så fridfullt speciellt när man kan ha musik i lurana. Det ända som egentligen får mig att sluta gå är skoskav eller att batteriet tar slut. Jo sen ävn tiden. Men om jag skulle ha oändligt mycket tid och batteri på mobilen så skulle jag nog aldrig sluta gå. 


Oj jag tror jag tapapde tråden lite men det jag menade var väll att jag ska ut och gå i helgen vare sig det är sol eller regn. Jag måste ut i naturen och gå in i min lilla bubbla med musik i öronen.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards