linneawinroth

Alla inlägg den 6 oktober 2018

Av linnea winroth - 6 oktober 2018 23:15

I dag sov jag till 07.00 Men jag deckade ju ganska snabbt i går så jag fick ändå sova ut. I natt har jag sovit riktigt bra ochd et blir en lugn dag i dag. Jag har bland annat bockat av allt på min att göra lista. Jag har hämtat paket, handlat och köpt några småsaker till jobbet och hemmet. Jag har tex köpt en glaspenna som man kan sudda ut. Sen köpt en ram. Så jag ska göra en egen liten veckoplanerare. Så jag köpte en ram och så ska jag fixa en fin bakgrund till den. 

Ni ska få se när jag är klar med den. Sen passade jag på att fixa mina naglar igen. Jag gjorde ju naglar med Ida innan vi åkte till Spannien och dom tog jag bort för ca 2 veckor sen för att det gjorde ont när dom hade vuxit ut en del. Sen målade jag bara dom med ett gelélack som skulle gör att om blev lite hårdare då mina naglar är ganska sköra. 

Men ja lacket var nog lite gammalt för det släppte till och från. Så då passade jag på att göra nya naglar. 

 

Sen nu i kväll har jag bara sett film och målat.

Dagens Rosabandt stöd:

 

En Rosa Sverigelott som skänker 50öre per såld lott. 

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards