linneawinroth

Alla inlägg den 14 oktober 2018

Av linnea winroth - 14 oktober 2018 13:36

Ja det är redan Söndag och jag har hunnit städa, tvätta och slänga sopor. Men i går var en sådär slapp dag då jag egenligen bara var på gymmet och hemma. Precis osm i Fredags så somnade jag med mobien och datorn i sängen. Men jag vakande 10 min senare och plockade ner dom från sängen. Det är lite jobbigare när man är trött och det är 1m ner till golvet. Ni ska bara veta hur många gånger jag har trott att jag ska tappa datorn i golvet bara för att jag inte orkat kliva ner och lägga den på hyllan vid sängen. 


Men i alla fall. I dag har jag tagit mig till stan och sitter på Espresso House och kollar ut på höstsolen som visar sig mellan husen.

 

Detta är ju bara ett toppen ögonblick när solen lyser upp alla höstlöv. Om det skulle funnits någon i närheten när jag sparkade runt i bland löven så skulle jag nog tvingat dom att fota mig. Som tur var så var jag själv och kunde hoppa runt lite utan att skämma ut mig. 


Men nu när jag sitter här och kollar ut så har jag hunnit att beställa en datorväska då min gamla är från Gymnasiet och jag tycker inte den är specielt fin. Annvänder den enbart för att den skyddar. 

Men nu har jag som sagt köpt en ny. 


jag tänker sitta kvar påp cafét ett litet tag till sen ska jag gå i butiker lite. och försöka hitta dom 5 sista sakerna som stödjer Rosabandet. Och på tal om det. 

 

Här kommer 1kg morötter.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards