linneawinroth

Alla inlägg den 28 oktober 2018

Av linnea winroth - 28 oktober 2018 22:45

I dag har jag varit borta i Barkaby med Ullrika, Leo och Lovisa. En super mysig dag med mycket shopping för vissa. Jag har i stortsett bara varit med som sällskap då jag inte hittade så mycket. Jag bar deras påsar och alla kläder som skulle handla. Sen när vi var på väg hem så gick vi in på HunkeMöller och där hittade vi alla bh. Så nu har jag 3 nya bh och är nöjd med dagen. Efter shoppingen så följde jag med till deras vänner där jag var inbjuden på middag. Super gott och mysig och alla var fantastikst snälla och gulliga. Sen på kvällen följde jag med Ullrika och Lovisa till Hotellet borta vid Globen där vi tog det lungt innan jag åkte hem. Nu sitter jag här i sängen och kollar på Tunnelbaran innan jag ska sova. 

 

I dag får Apoteket stå för Rosabandet Stödet. Där dom skänker 2kr för varje såld produkt. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards