linneawinroth

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av linnea winroth - 9 oktober 2013 21:40

I dag har jag och Zara varit i stan för att kolla glasögon till mig. Vi hittade nog ett par som passade men jag får fundera på det lite först innan jag bestämmer mig.
På vägen hem åkte vi till Willys för att handla och då fick vi bevittna hur svårt vissa har det. Det var en mamma med två små barn som handlade lite mjölk, grädde, ost och tomatsås. Dom köpte bara det ytterst nödvändiga och det kostade 78kr men när mamman skulle betala hade hon inte tillräckligt så hon fick lämna tillbaka osten och tomaterna. Men hon hade inte pengar nu heller så hon lämnade tillbaka allt igen och gick besviket där ifrån med barnen som blev ännu mer besvikna. Jag kunde inget annat än se på när det hände och i samma ögonblick som jag skulle betala mitt övervägde jag att ta hennes saker också och lämna fertil dom men innan jag visste ordet av det var dom borta.
Så jag gick därifrån med lite dåligt samvete men vad skulle jag göra?
Nästa gång ska jag vara snabbar tror jag, jag menar dr var ju faktist bara 78kr. Och jag tyckte så synd om dom

På kvällen var jag på Alpha med Zara och ja det funkade bra denna gången med.

Dagens #RosaBandet2013 störd är bomulls tussar.

Det vi diskuterade på Alpha i dag.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards